خبر
در نماد فملي …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:00 خبر اخذ عواض از صادرات كنستنانتره مس خبر جالبي براي فملي نبود . دقت داشته باشيد كه اين عدد كمتر از 3% فروش فملي است كه گويا در صادرات قرار مي گيرد كه البته مدتي است كه حتي كنستانتره مس نيز صادر نشده و بيشتر موليبدن صادر مي شود . در واقع اين خبر بيشتر جنبه رواني بر مس داشته و اثر تحليلي خاصي ندارد . امروز در بورس كالا مس با رشد قيمتي اندك محصول عرضه مي كند . به نظر ملي مس دو روز در اين قيمت ها درجا مي زند و با يك افت موقت در حد 20 الي 25 توماني مواجه مي شود و باديگر رشد خواهد كرد .
البته فملي براي سود سال 93 عدد كمي را اعلام مي كند اما در گزاش سود 92 در 9 ماهه پوشش خوبي دارد و در 12 ماهه تعديل مي زند . روند سهم در ميان مدت مثبت است و روند صعودي او تا 6000 ريال زمان بر است .
گروه تحلیل گری بتا سهم
8 دي 92


