خبر
شرايط ولساپا …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:15 ديروز نيز اشاره كلي به سهم شد . ولساپا سهمي بود كه زماني سود 900 ريالي را نيز در دل خود داشته . البته زماني كه ظرفيت توليد سايپا نيز حداكثري بوده است اما حالا با كاهش فروش سايپا او نيز دچار مشكل شده است . به نظر اگر قرار بر برگشت فروش اين شركت ها به شرايط قبل باشد رايان سايپا مي تواند رشد سود و قيمت منطقي را تجربه كرده و مزيت ان اين است كه زيان نيز نداشته و سود خوبي در دل خود دارد .
گفته مي شود برنامه افزايش سرمايه 50% را نيز اين شركت در دستور كار دارد .
در اين شرايط قيمت هاي نهايت و حداقلي 2200 ريال براي سهم و خريد ان منطقي باشد .
البته روي ولساپا هم مي توان به شكل نوسان گيري و هم نگهداري فكر كرد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
4 دي 92


