خبر
تحولات ديروز پتروشيمي ها …
تحلیل خبر
بتا سهم – 8:00 ديروز غدير و چند شركت ديگر زير مجموعه پارسان را جمع كردند . عشاير قول داده بود در قيمت هاي كمتر سهم را حمايت كند اما غدير فرصت نداد . در ساير شركت ها نيز زاگرس ، پرديس و برخي شركت هاي ديگر توسط زير مجموعه هاي پارسان جمع و جور شدند تا خيال بازار راحت شود .
اگر به خاطر داشته باشيد عزيزي در مجمع تاكيد داشت كه صف فروش جمع مي كند و دوباره در قيمت هاي بالاتر به بازار مي فروشند!! اين بارنيز به نظر همين رويداد رخ مي دهد . به نظر ديگر منفي هاي امروز منطقي براي معامله نداشته و حتي خريد منفي شركت هايي نظير خراسان ، شيراز ، زاگرس و پارسان منطقي است .
البته قطعي گاز خبر بدي براي اين شركت هاست اما گفته مي شود نرخ خوراك گاز بيش از 8 سنت نخواهد بود . اگر به خاطر داشته باشيد با نرخ 7 و 8 سنت در ان محاسبات هيچ اتفاقي براي شركت ها رخ نمي دهد .
امروز صف تاپيكو نيز جمع مي شود و منفي فارس هم خريدني است .
در اين گروه به نظر منفي هاي امروز پايان يك دور اثر گذاري نرخ خوراك در قيمت اين شركت هاست و منفي 3 روز گذشته ان را به طور كامل پيش خور كرد . فروش در منفي هاي امروز منطقي نيست .
گروه تحلیل گری بتا سهم
1 دي 92


