خبر
در اين دو شركت …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:15 در روز هاي گذشته در مورد مداران و ثفارس صحبت كرديم .چون اين دو را در سايت براي نوسان از قبل معرفي كرده بوديم بايد بيشتر در مورد انها گفت در مورد مداران شنيده مي شود زير مجموعه هاي تدبير از بنياد بركت كميته امداد و … به دنبال خريد در مداران هستند . سهم صف فروش نمي شود اما فعلاً ممكن است درجا بزند .
اما شرايط در ثفارس متفاوت است . بلوك زده شده و ديگر سهامداران قديمي سهمي ندارند . دقت كنيد در اين سهم ممكن است كسي به اين راحتي ها فروشنده نباشد و رشد كند . توصيه اين است ريسك چنين سهم هايي بالا اما فعلاً در نوسان ان بايد حركت كرد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
30 آذر 92


