خبر
عزيزي در فارس …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:58 بالاخره حضور عزيزي به شكل غير موظف در فارس رسمي شد و با حفظ سمت ايشان هم مدير پارسان و هم عضو هيت مديره فارس خواهد بود . با انتقال پتروشيمي پارس به پارسان مشاهده خواهيد كرد كه برنامه هاي جالبي براي هر دو شركت اجرا خواهد شد . توصيه ما به عزيزان اين است كه در هر دو شركت پارسان و فارس سهامداري كنيد كه ازاين موضوع زياني نخواهيد كرد .
حتي ممكن است فارس مدت ها درجا بزند اما بازدهي خود را در نهايت نصيب بازارخواهد كرد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
25 آذر 92


