خبر
شفاف سازي هاي مداران …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:35 قبل از هر چيز در مورد مداران بايد گفت گفته مي شود ملي انفورماتيك قصد دارد باقي مانده سهم خود را به يك حقيقي منتقل كند . ديروز نيز مديران شركت اعلام كردند از طرح شاپرك اثري نمي پذيرند . گويا بورس به رانفور،ركيش و رتاپ نيز نامه زده كه شفاف سازي كنند و بايد ديد انها چه خواهند گفت .
اين سهم نيز ريسك بالايي دارد اما به محض اين كه ديديد اين بلوك زده شد مي تواند براي خريد و نوسان گيري گزينه جالبي باشد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
25 آذر 92


