خبر
خبري براي برقي ها …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:23 به نظر خبر خوبي براي برقي ها باشد …
گفته مي شود رئيس جمهور برخلاف دولت هاي قبلي در هدفمندي به وزارت نيرو اجازه داده است كه براي اولين بار طي 3 سال گذشته منابع واريزي از قبوض مردم را در داخل وزارتخانه خرج كرده و براي پرداخت يارانه به حساب خزانه واريز نكند . به نظر حداقل با اين كار جريان نقدينگي 10 هزار ميليارد توماني فقط از طريق برق وارد مجموعه وزارت نيرو مي شود .
به نظر اثرات خوبي روي گروه برق و به خصوص مپنا و كنتور مي تواند داشته باشد . امروز در صورت عرضه مپنا براي خريد جالب است .
گروه تحلیل گری بتا سهم
23 آذر 92


