خبر
در نماد رانفور …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:30 بالاخره صورت هاي مالي انفورماتيك كيش هم رسيد اما برقراري ارتباط با شاپرك و اثرات مثبت اين موضوع روي رانفو رو ركيش مي تواند جالب توجه باشد . بخش عمده اي از سود رانفور از شركت انفورماتيك كيش حاصل مي شود كه شركتي خارج بورسي است با سرمايه 195 ميليارد ريال . رانفور از ركيش 255 ميليارد تومان سود پيش بيني و 70% ان را تقسيم و در صورت هاي خود لحاظ كرده كه به نظر ميرسد ركيش با گزارش خود نشان مي دهد كه در 6 ماهه دوم اين عدد را محقق خواهد كرد . به نظر نميرسد كه مشكل خاصي براي تحقق سود رانفور باشد اما در هر صورت ان شرايط خاص اين گروه هنوز وجود دارد . سهم براي خريد و نگهداري در پرتفوي مناسب است اما براي نوسان شايد صندوق نفت عرضه كننده سهم باشد .
هر چند سهم بايد به گره برود اما به نظر ميرسد در حال حاضر 23500 ريال سقف قيمتي اين سهم باشد .
در اين گروه ركيش نيز براي نگهداري مناسب خواهد بود .
گروه تحلیل گری بتا سهم
20 آذر 92


