خبر
در نماد اخابر …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:55 مخابرات بيش از انكه سهمي سود ده و كم ريسك باشد سهمي جارو جنجالي شده و اين دست سهم ها مثبت و منفي شان براي بازار دردسر افرين است . اين سهم با رسيدن به قيمت هاي 4000 ريال حدود 100% بازدهي از ابتداي امسال تا كنون داده است .
سهمي است كه در مدت اخير البته از بازدهي بازار عقب بود . به نظر ميرسد كف قيمتي سهم 3600 ريال بوده و افتي نداشته باشد . در مورد رشد تحولات در سهم كمي عجيب است اما ممكن است رشدي در قالب نوسان را تجربه كند .
اين كه برخي از تعديل هاي سنگين در سهم صحبت مي كنند كمي غير منطقي است .
گزارش هاي شركت نيز نمي تواند مورد توجه باشد چرا كه شركت سود تلفيقي مهمي دارد و پايان سال شناسايي مي كند . به نظر گزارش همراه از خود مخابرات مهم تر است .
در مجموع خريد در منفي امروز براي نوسان چند روزه شايد بد نباشد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
17 آذر 92


