خبر
در صادرات و خارزم …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:58 در سايت در روز هاي قبل از فشار فروش براي صادرات گفتيم كه برخي متعصبين روي سهم انتقاد مي كردند . بايد اجازه داد روند و فرايند هاي اصلاحي در سهم ها طي شود . در بانك صادرات امروز و فردا گويا افراد مشخص در قيمت هاي 1100 ريال سهم را حمايت خواهند كرد اما براي اين كار بودجه مشخصي دارند و در صورتي كه فشار فروش ناشي از تبديل شدن برگه هاي افزايش سرمايه به سهم بيشتر شود چاره اي جز حمايت در پله بعدي يعني 1050 ريال نيست . منتهي افت فعلي سهم نهايت 5 الي 6% است .
در بانك صادرات اين سهنم مالك 10% غدير است . يعني تقريباً به ازاي هر سهم مي تواند 40 تومان غدير داشته باشد كه قطعاً با رشد قيمت غدير ارزش صادرات نيز مي تواند بيشتر شود . گويا فروش بلوك فعلاً متتفي شده است و صادرات ترجيح داده با رسيدن خبرهاي جديد در سهم بماند .
خريد در منفي هاي امروز وبصادر براي نوسان گيري چند روزه با وجود ريسك عرضه هاي بالا گزينه بدي نيست . هر چه قيمت به 1100 ريال نزديك تر باشد ريسك سهم كمتر است .
خارزم نيز بيش از 1% سهام غدير را در اختيار دارد كه به نظر ميرسد رشد غدير بر خارزم نيز مي تواند موثب باشد . اين دو را به خصوص صادرات را بيشتر زير نظر داشته باشيد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
16 آذر 92


