خبر
ورنا و وساپا …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:56 احتمالاً ورنا با رشد ايران خودرو و سايپا كماكان صف باشد و سهم عرضه نشود . سهامداران خودرويي در هم تنيده شده اند و به عنوان مثال وساپا سهامدار عمده رناست .
در مورد رنا خريد در صورتي كه سهم در اين قيمت ها عرضه شد منطقي است .
اماوساپا به نظر سهم پرتفوي بدي ندارد اما قيمت بالايي باز شد . به نظر به اين سهم بايد كمي فرصت داد . مشكل اين سهم اين است كه خود سايپا به دليل برخي مشكلات فروشنده سهم است . به نظر بگذاريد قيمت سهم به 1750 و 1800 ريال برسد بعد اقدام كنيد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
11 آذر 92


