خبر
شايعات گروه بهمن …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:20 در اين سهم گويا غدير تصميم خود را گرفته و طي روزهاي اتي از اين سهم خارج مي شود . برنامه غدير و پارسان حضور در پتروشيمي پارس است و اين روز ها را براي فروش خبهمن غنيمت مي دانند اما به شكلي مديريت شده صف را مي دهند كه عطش باقي بماند .
البته خبهمن نيز دستش خالي نيست . گفته مي شود اگر شركت تعطيل شود فقط 400 ريال سود به ازاي هر سهم مي تواند محقق شود . خبهمن 2000 ريال به ازاي هر سهم دارايي بورسي دارد . نكات مهمي در دل شركت وجوددارد در اين سهم اگر عرضه هاي غدير تمام شود ديگر كسي جلو دار سهم نيست .
بايدروي اين مضوع تاكيد كرد كه خارزم ديگر قادر به فروش نيست و نوردنا نيز صفر كرده است .
به نظر هنوز مي توان روي اين سهم براي كسب نوسان و بازدهي بيشتر حضور داشت . البته شايعاتي از اين سهم در بازار وجود دارد كه قرار است بلوك بانك تجارت را به فروش برساند كه هنوز جدي نشده است .
از وبهمن نيز در كنار اين سهم غافل نشويد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
10 آذر 92


