خبر
گروه بهمن …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:39 گفته مي شود غدير به هر قيمتي شده در حال خروج از گروه بهمن است كه استدلال انها نيزاين است كه بهمن از نظر عملياتي حرفي براي گفتن ندارد و صرف داشتن پرتفوي غير عملياتي نمي توان سهامدار بود . البته غدير با فروش گروه بهمن نقشه هاي ديگري را نيز در سر دارد كه در زمان خود بحث مي شود.
اما از امروز گويا كنفرانس خودرو تشكيل مي شود كه براي بازار مهم است . برخي معتقدند گروه خودرو تا روز دوشنبه مثبت خواهد بود و از روز دوشنبه شدت فشار عرضه ها در اين گروه افزايش چشم گيري خواهد داشت .
همچنان كم ريسك هاي گروه خبهمن و خگستر هستند .
در اين گروه خبر استعفاي پژوهان به نظر خبر خوبي براي اين گروه باشد چرا كه مخالف افزايش نرخ خودروييها بود .
گروه تحلیل گری بتا سهم
9 آذر 92


