خبر
خبري كه براي بازار …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:10 باز پرداخت بدهي صنعت گران با دلار 1800 توماني خبري بود كه گويا در دولت مطرح شده و قرار بوده به زودي اعلام شود . اما در گير و دار مخالفت بانك مركزي گرفتار شده است . سيماني ها بعضاً با نرخ ارز مرجع بدهي هاي خود را محاسبه كرده اند پس دق كنيد اين موضوع براي اين گروه شايد از نظر رواني خوب باشد اما براي انها كه با نرخ مرجع تسيعر كرده اند جالب نيست .
اما روي ساير گروه ها نظير فولادي ها ، فلزات و … مثبت است . حتي روي شركت هاي معدني . به نظر اين خبر در كوتاه مدت روي مس و فايرا و در بلند مدت روي ذوب و فولاد نيز موثر است .
هنوز اين خبر قطعي نيست پس بهتر است با ان خريد و فروش سنگين نكنيد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
2 آذر 92


