خبر
در گروه ساختمان …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:05 طرح اخيري كه در رسانه ها مطرح شده يعني صندوق پس انداز مسكن به اين شكل است كه افراد سپرده خود را در بانك ايجاد كرده و بانك اين وام را نه در اختيار شخص بلكه در اختيار انبوه ساز يا سازنده قرار مي دهد . سقف اين وام نيز 100 ميليون تومان است . به نظر ميرسد پول خوبي جذب اين طرح شود و بانك ها نيز از اين منظر سود خوبي خواهند داشت . در تهران 100 ميليون چيزي نخواهد بود اما كمكي به برخي افراد است .اما در شهرستان با استقبال مواجه ميشود به نظر طرح خوبي است و مسكن را نيز تا حدودي حركت مي دهد . رشد قيمت بعيد است اما دقت داشته باشيد اگر ساخت و ساز و مسكن رونق بگيرد از نظر عملياتي و اقتصادي براي بازار سرمايه نيز بهتر خواهد بود چرا كه رونق اقتصادي را ايجاد مي كند .
هنوز زود است اما بهتر است گروه ساختمان را به دقت زير نظر داشته باشيم .
گروه تحلیل گری بتا سهم
20 آبان 92


