خبر
تحولات ركيش و رتاپ …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:08 اين گروه از بازدهي بازار عقب است . در اين گروه نوسان گيران از رتاپ و ركيش پياده شدند و بيشتر بانك ها هستند كه در اين گروه خريد مي كنند . ديروز سهم برگشت هاي خوبي زدند به خصوص ركيش كه شايعه يك قرار داد جديد با بانك تجارت در ان مطرح شده و بهتر است شركت در اين حوزه شفاف سازي نمايد . در مورد طرح شاپرك نيز جدي شده و گفته مي شود تا 1 ماه ديگر همه ي نقل و انتقالات در شاپرك خواهد بود . به نظر ركيش و رانفور و داده پردازي به همراه رتاپ خوب هاي اين گروه هستند و احتمال رشد اين گروه در بازار زياد است . منفي هاي رانفور در بازار امروز نيز بد نيست . هر چند امروز كل گروه عرضه زياد است .
گروه تحلیل گری بتا سهم
13 آبان 92


