خبر
در پارس جنوبي با خبر …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:00 اين روز ها در پارس جنوبي همه به دنبال اخبار خاص افتتاح فاز 12 ان هستند . گفته مي شود وزير نفت به رئيس حمهور قول داده است تا در پايان اذر ماه 50% از فاز 12 به بهره برداري رسيده و 50% ظرفيت باقي نيز طي 2 ماه بعد از ان وارد مدار شود .
گفته مي شود اين خبر براي هلدينگ خليج فارس و شركت هايي مانند جم كه ظرفيت خالي دارند خبر مهم و خوبي محسوب مي شود .
گروه تحلیل گری بتا سهم
11 آبان 92


