خبر
شبندر بازهم شفاف شد …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:32 اگر به خاطر داشته باشيد صبح ديروز اخبار تكميلي را از اين كه شنبدر شفاف سازي مي كند و اين موضوع بر سهم موثر نيست صحبت كرديم . شبندر نيز شاف سازي داده است كه اين موضوع در حساب هاي پرداختني و بدهكار شركت قبلاً ثبت شده و اثري ندارد . شنيده شده همه به جز شاوان و شراز اين كار ا كرده اند . گفته مي شود اما اثر ديگر خروج نقدينگي از اين شركت هاست كه البته بعيد نيست دولتي كه كسري بودجه دارد دست به چنين كارهايي بزند .
در مجموع اين خبر تكذيب شد و براي ساير گروه نيز تكذيب مي شود اما بخشي از نقدينگي اين شركت ها را مي بلعد كه اين خبرخوبي نيست .
در مجموع ضربه سختي به گروه وارد كرده است برخي معتقدند كه شبندر بايد تا 14000 ريال افت كرده و دوباره بازي را از ان نقاط اغاز كند و بايد ببينيم اين طور مي شود يا خير …
امروز تلاش هايي براي بازگشت مي شود و بايد ببنيم از عرضه جان سالم به در خواهد برد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
7 آبان 92


