خبر
با گروه قند…
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:03 گروه قند به طور كامل از توجه بازار خارج شده . در نماد قند چهارمحال و يا همان قچار گزارش 6 ماهه كه معمولاً حرفي براي گفتن ندارد با پوشش بسيار ضعيف و فروش در حد كمتر از سال قبل همراه بوده و سود 470 ريالي تنها با زيان 2 توماني در 6 ماه محقق شده . اين سهم با احتمال افت مواجه است .
در كنار ان قند اصفهان تنها با پوشش 50% سود مواجه بوده . البته شنيده اي موثق ابراز داشته بود كه قند اصفهان در اين 6 ماه از موجودي انبارهاي خود فروش داشته و هنوز توليدي نداشته است .
اين يعني حتي اگر سود اصفهان 1000 ريال شد تعجبي ندارد اما سود با قيمت همخواني ندارد .
فعلاً سراغ گروه قند نرويد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
30مهر 92


