بتاسهم 8:26 اولين اطلاعيه پالايشگاهي ها . شبريز بدون تعديل تحقق سود 1674 ريالي در مقابل سود 3854 ريالي يعني پوشش زير 45% كه جالب نيست . هر چند شبريز به سود خود مي رسد اما اين گزارش براي گروه پالايش چالش افرين است . امروز در خريد پالايشي عجله نكنيد
بتاسهم 8:31 صفوف خريد بسيار شكننده . تاپيكو تنها صف بازار تا اين لحظه
بتاسهم 8:34 شاوانهر گونه تعديلي را به شكل نامحسوس رد كرده است
بتاسهم 8:35 نماد معاملاتي شركت هاي دارويي رازك، كارخانجات توليدي شيشه دارويي رازي، معدني دماوند، گروه صنعتي سپاهان، ليزينگ رايان سايپا با توجه به تعديل پيش بيني درآمد
بتاسهم :صف خريد وتوصا ، وبانك ، شاوان ،ايران خودرو ،جم
بتاسهم 8:41 با اين وضعيت به نظر فشار بورس كارگر افتاده و فعلاً بازار استراحتي موقت را خواهد داشت . فشار به گروه پالايش بيشتر است .
بتاسهم 8:43 احتمال متعادل شدن تاپيكو
بتاسهم 8:48 به نگاهي به خلاصه دعملكرد روز قبل اكثر خريد هاي بازار حقيقي و اكثر فروش ها حقوقي بوده واين نيز نشانه ديگري براي استارحت موقت بازار است
بتاسهم 8:49 شپنا تنها با پوشش 33% به نظر ميرسد خبر بدي براي گروه پالايش باشد . با اين كه امروز توصيه به خريد شبريز و شپنا براي ميان مدت داشتيم اما در خريد هر دو عجله نكنيد .
بتاسهم 8:50 ترمز بازار با پالايشگاه ها كشيده مي شود
بتاسهم 8:52 شپنا در گزارش خود بر عدم ارارئه صورت حساب فروش از ملي پخش به شركت ها خبر داده . مشكلات در قيمت گذاري و محاسبه نرخ ارز 2450 براي شش ماهه دوم 91 نكات مهم گزارش است
بتاسهم 8:53 پوشش ضعيف سود داملران رازك .
بتاسهم 8:54 دقت كرده باشيد تمامي اطلاعيه هايي كه تا به امروز روي كدال بوده از روند منفي و عدم براورد انتظار سهامداران بوده
بتاسهم 8:55 تحقق 529 ريال سود توسط ونيكي
بتاسهم 8:56 شپنا ،شاوان ، شتران صف فروش . شبندر منفي كامل
بتاسهم 8:57 فشار فروش سنگين در 1 ساعت ابتداي بازار
بتاسهم 8:58 در روز هاي گذشته از توقف فاسمين گفتيم كه امروز بسته شد
بتاسهم 9:00 توقف كشرق . معدني ها براي بازار خوش يمن بودند
بتاسهم 9:01 مكپنا منفي حتايد منفي .
بتاسهم 9:02 پتروشيمي ها منفي
بتاسهم 9:03 صفوف فروش سبك پالايشگاه ها
بتاسهم 9:03 پوشش مناسب سود سرمايه گذاري پرديس تحقق سود 671 ريالي در 9 ماهه
بتاسهم 9:07 در همين ستون قبلاً در مورد گزارش ضعيف بانك دي صحبت كرده بوديم . سهم در 6 ماهه 76 ريال محقق كرده است .
بتاسهم 9:09 سود 843 ريالي پتروشيمي شيراز در 6 ماهه به نظر ميرسد اين تحقق سود 58% نمي تواند خيلي به سهم كمك كند .
بتاسهم 9:10 دقت كرده يد كه بورس دست روي سهم هايي گذاشته و گزارش هاي منفي را رو كرده است كه عمدتاً در بازار اسير دست نوسان گيران هستند . پالايشگاه ها ، دي ، شاوان ، شيراز و …
بتاسهم 9:11 شلعاب متوقف شد
بتاسهم 9:12 امروز بورس اقدام به بازگشايي شازند و حكشتي در بازار منفي خواهد كرد
بتاسهم 9:17 افت 840 واحدي شاخص در 20 دقيقه !!
بتاسهم 9:18 صف شيراز در حال جمع اوري
بتاسهم 9:20 مپنا صف فروش
بتاسهم 9:21 صف فروش فارس . تاپيكو در استانه صف
بتاسهم 9:22 فولاد صف فروش بود و جمع شد
بتاسهم 9:22 پوشش 60% شكلر در گزارش 6 ماهه مي تواند سهم منفي نشود حداقل در اين بازار يكپارچه منفي
بتاسهم 9:27 صف فروش غدير و شيراز جمع شد . در 4% منفي سهم نفروشيد
بتاسهم 9:37 سود پياذر از 244 ريال به 278 ريال افزايش يافته است
بتاسهم 9:39 خريد سنگين تاپيكو در بازار. سهم در مثبت فردا معامله مي شود
بتاسهم 9:41 به غير از گروه پالايش باقي گروه ها در حال بهبود نسبي .
بتاسهم 9:42 در فروش عجله نكنيد
بتاسهم 9:42 تپايكو مثبت شد . احتمال مثبت شدن فولاد . بازار در برخي نمادها تمايل به رشد دارد .
بتاسهم 9:43 شايعه توقف فايرا
بتاسهم 9:43 شفارا متوقف شد . شايعه توقف مارون
بتاسهم 9:51 افت 1158 واحدي شاخص تا اين لحظه
بتاسهم 9:55 بازگشايي بيمه البرز
بتاسهم 9:58 اولين برگشتي هاي بازار : فخوز ،تاپيكو،ايران خودرو ،بهمن ،وبانك ،شفن
بتاسهم 10:01 پتروشيمي ها وضعيت بهتري دارند
بتاسهم 10:03 صف فروش فارس جمع شد
بتاسهم 10:04 فايرا صف شد
بتاسهم 10:09 بازاردر حال جمع شدن در صوفف فروش
بتاسهم 10:10 صف شاوان جمع شد . شايعه جمع آوري صف شبندر
بتاسهم 10:11 صف ايران خودرو و گروه بهمن
بتاسهم 10:14 بازار ممكن است پائيني نداشته باشد اما بالاي انچناني نيز موقتاً ندارد تا احتمالاً ريزش شاخص تا مرز 70800 و 71 هزار تكميل شود و بازار بارديگر جان بگيرد
بتاسهم 10:15 بخشي از طرح بنزين سازي شركت شپنا راه اندازي مي شود كه گفته مي شود حدود 2ميليون ليتر در روز به سود شپنا خواهد بود
بتاسهم 10:22 صف شپنا جمع شد
بتاسهم 10:24 كاهش صف شبندر .
بتاسهم 10:25 غدير مثبت شد
بتاسهم 10:32 بازار بهبود نسبي داشته اما بازهم گفتيم كه بازار ممكن است خيلي بالايي نداشته باشد
بتاسهم 10:34 مپنا جمع شد
بتاسهم 10:34 شپنا بارديگر صف فروش
بتاسهم 10:35 دوباره فشار فروش براي پالايشگاهي ها
بتاسهم 10:41 در حالي كه بازاردر حال جمع آوري بود صفوف فروش پالالايشگاه ها كار را سخت كرد
بتاسهم 11:01 تاپيكو صف خريد شد مجدداً
بتاسهم 11:10 وتوسم ،ونيكي ، وتوصا صف خريد
بتاسهم 11:14 در حركتي عجيب شازند باز مي شود
بتاسهم 11:15 سهامدار عمده تاپيكو نشسته و سهم را مي دهد
بتاسهم 11:16 شايعه توقف مارون
بتاسهم :11:20 فولاي 875 باز شده است به نظر قيمت براي فروش منطقي است
بتاسهم 11:22 حكشتي بار ديگر روي تابلو
بتاسهم 11:30 شازند در 23000 ريال منطقي است
بتاسهم 11:52 صف فروش پالايشگاهي ها .
بتاسهم 11:53 بارديگر فولاد و فولاژ منفي شدند
بتاسهم 11:54 ريزش بازار شدت گرفت و به نظر ميرسد فردا ابتداي كار شرايط منفي باشد
بتاسهم 11:55 بازگشايي نفت بهران حوالي قيمت هاي 4000 تومان . قيمت 3800 تا 4000 منطقي است
بتاسهم 12:58 طبق برخي شايعات و شنيده ها گفته مي شود پالايشگاه ها با فشار بورس و سهامداران بدون در نظر گرفتن اعلاميه فروش پالايش و پخش گزارش داده است كه ممكن است با تغييراتي مواجه شود . گفته شده امروز عصر گزارش شبندر به روي كدال مي آيد كه برخي معتقدند اين گزارش چندان جالب نيست و دليلي صف فروش شدن مجدد اين گروه ناشي از اطلاع برخي ازاين اطلاعيه است . البته تاكيد مي شود اين اطلاعيه پالايشگاه ها ممكن است با اطلاعيه نهايي كه با اعلام شركت ملي وپخش ارسال مي شود متفاوت باشد
بتاسهم 14:26 سيمان قائن سود خود را 7089 ريال محقق كرده است . سود شركت 9650 ريال است و به نظر ميرسد سهم متوقف شود
بتاسهم 17:54 ونوين سود هر سهم خود را پس از افزايش سرمايه 397 ريال اعلام كرده است . سود هر سهم تعديلي نداشته و نشان مي دهد شركت نسبت به سال گذشته درجا زده است . احتمال افت وبشهر وجود دارد با اين گزارش
بتاسهم 18:00 شيران سود خود را از 6867 ريال به 7450 ريال و نزديك به 10% افزايش داد . اين تعديل اندك كمي جو اتي را مثبت مي كند اما نه خيلي
بتاسهم 18:05 سيمان قائن بدون تعديل سود سود خود را همان 9650 ريال و پوشش را 73% اعلام نموده به نظر تعديل پس از افزايش سرمايه باشد .
بتاسهم 18:08 شفارا در گزارش 6 ماهه در حالي كه سود شركت 322 تومان است در 6 ماهه 213 تومان سود محقق كرده است و احتمالاً تعديل سود بيش از 4200 ريال است . خبرخوب براي شفن ،شكبير
بتاسهم 19:08 اخرين شايعات و شنيده ها از عدم اقبال به گزارش شبندر بوده كه به بورس ارسال شده اما گزارش جالبي نيست و ممكن است قبل از بازار فردا منتشر شود . در خبرهاي ديگر شنيده شده فولاد نزديك به 70% سود خود را 6 ماهه پوشش داده اما عمده ان غير عملياتي است
بتاسهم 19:24 در ادامه خبرهاي داغ امشب فولاد سود خود را از 685 ريال به 804 ريال افزايش داده است . پوشش 60% سود عملياتي و پوشش 61% سود . گزارش بسيار خوبي خواهد بود و به نظر ميرسد ضامن رسيدن فولاد به 4800 و 4900 ريال شود


