خبر
موج عرضه از كجاست!
تحلیل خبر
بتا سهم – 5:55 اگر به خاطر داشته باشيد ديروز در همين ستون عرض كرديم : طبق اخرين اخباري كه به دست ما رسيده بورس طي جلسات و رايزني هاي گسترده در اين چند روز براي عرضه سنگين سهام از سوي برخي حقوقي ها براي متعادل كردن جو بازار فشار اورده است .
ديروز اين رخداد در بازار نمود قوي تري داشت و حتي گروه مالي ملت كه تا چند هفته به شبندر كاري نداشت شروع به عرضه سهم كرده است . فشار براي روي سهامداران عمده بسيار جدي است و البته انها نيز بدشان نمي ايد كه نقدينگي را از سمت بازار به سمت خود براي برخي سرمايه هاي جديد جذب كنند .
برخي معتقدند كه تفاوت امروز با دفعه قبل بر سر ريزش بازار اين است كه در بار قبل بورس كسي را مجبور به عرضه نكرده بود اما اين بارهر مثبتي از سوي سهامداران عمده به شدت سركوب مي شود .
اين موضوع در مورد نماد هايي مانند تاپيكو و يا پارس مشهود تر است .
گروه تحلیل گری بتا سهم
28مهر 92


