خبر
درمجموعه غدير و پارسان…
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:50 در روز هاي قبل در مورد معامله بلوك توضيح داده بوديم . ديروز تجارت 50 ميليون شيراز، 30 ميليون شپديس و 94 ميليون پارسان را خريداري كرد . اول از همه بايد در مورد شيراز و پرديس صحبت كرد . در روزهاي قبل تجارت انها را كنترل مي كرد اما از امروز ديگر ان كنترل روي سر انها نيست پس مي توانند رشد قوي تري را داشته باشند .
در مورد پارسان نيز اين موضوع صحيح است .
اما در مورد شناسايي سود بايد گفت كه پارسان حدود 83 ميليارد تومان يا به ازاي هر سهم 83 ريال سود شناسايي كرده و اين يعني سود شركت به 1900 ريال نزديك مي شود . چندي پيش وقتي در برخي مطالب سايت از تقسيم سود 2000 ريالي پارسان گفتيم برخي عزيزان ان را غير منطقي دانستند كم كم پارسان به تعديلات سود قوي ترو جدي تري مي رسد و برنامه تقسيم 2000 ريال جدي است .
احتمالاً سهم با حركتي ارام به سمت 11500 ريال رشد كند .
اما غدير از محل فروش پارسان 50 ريال تعديل سود خواهد داشت و به نظر ميرسد سود غدير نيز با تعديل اخير پارسان مي تواند تا 1200 ريال رشد كند . هر چند امسال انتظار نزديك به 1400 ريال سود از غدير راداريم كه امكان تقسيم 900 ريال ان در مجمع وجود دارد .
غدير تا قبل از مجمع به راحتي در 6500 ريال خواهد بود .
در اين گروه زمينه رشد فراهم است يك توقف نماد و يا اطلاعيه مسير حركت اين گروه را تغيير مي دهد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
17مهر 92


