خبر
نكته اي درباب بازار …
تحلیل خبر
بتا سهم – 5:55 ببينيد در اين چند روز تعطيل حقير و ساير دوستان بسياري از نمودار ها و شرايط شركت ها را در بازار بررسي مي كرديم . نكته اي بيش از هر چيز ديگري ذهن بنده را مشغول كرده كه به عنوان يك دغدغه با شما عزيزان مطرح مي كنم . بازار در يك نقطه هيجاني مجدد قرار گرفته است . نمودار ها در اوج رشد و پيك قيمتي خود هستند اما خريدار براي ان بالاست . جو جو مثبتي است اما يك اشكال در ان وجود دارد . وقتي نمودار ها در اين نقاط قرار دارند بازار در خريد محافظه كار مي شود و بازهم ما مجبوريم توصيه هاي هميشگي را كنيم كه سنگين خريد نكنيد ، پي به اي هاي بالا را كمي شكيبايي كنيد و در سهم هايي كه در بازدهي سنگين هستند وارد نشويد .
نكته مهم اينجاست بازار براي گذر از اين منطقه نياز به 2 عامل دارد . 1- داد و سند سنگين در اين نقاط 2- خبرهايي كه باعث پرش ازاين نقطه شود . در غير اين صورت اگر هر يك محقق نشود افت بازار بارديگر منطقي خواهد بود .
توصيه ديگر ما اين است كه در برخي از نماد ها كه روي سود مناسبي هستيد تا 20 تا 30% به صلاح خودتان نقد كنيد .
بي شك موارد بالا تصورات ذهني حقير بوده و مسئوليت خريد و فروش به عهده خودتان است .
گروه تحلیل گری بتا سهم
10مهر 92


