خبر
بازهم رانفور و ركيش …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:40 اين چند روز در مورد اين سهم ها زياد صحبت شد . به خصوص ركيش و رانفور . به نظر تحولات ركيش ادامه داشته باشد و سهم مسير خوبي را طي كند . در رانفور خبرهايي از تعديل سود شركت به گوش ميرسد و دقت كنيد هر چه به پايان سال نزديك شويم سود اصلي شركت به تلفيقي نزديك تر مي شود . به نظر ميرسد امسال رانفور بيش از 3800 ريال سود را در دل خود داشته باشد . با اين شرايط و تحولات و افزايش سياست تقسيم سود شركت هاي زير مجموعه و رشد ركيش و شناسايي سود غير عملياتي به نظر براي نگهداري و ميان مدت تا 18000 و 19000 ريال خريد رانفور در قيمت هاي 15000 ريال منطقي باشد .
براي نوسان گيري ركيش گزينه قوي تر و بهتري است .
گروه تحلیل گری بتا سهم
2مهر 92


