خبر
روز اول جم …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:40 انصاف بايد داشت و گفت كه جم با قيمت مناسبي وارد بازار شد . نقش تعديل كننده بورس را نيز نبايد از نظر دور كرد و البته حقوقي فهيم اين سهم يعني صندوق .
اما به سراغ سهم برويم . يكي از مزيت هاي اين سهم اين است كه حقوقي مديريت كننده ان خود سهم باز قهاري است و صندوق ازديروز شروع به شارژ خبري اين سهم كرده است كه تعديلات متعدد از محل برگشت استاندارد 16،بخشش ديركرد تجارت ،نرخ خوراك و … دارد . اين دست خبرها باعث شده تا احتمالاً امروز همه به فكر نگهداري و سود هاي بالاتر باشد .
به نظر ميرسد با چند حقوقي براي قيمت هاي بالاتر نيز كه بازار عرضه مي كند صحبت شده باشد .
سهم به اكثر افراد خوب رسيده و همه تقريباً مبلغ مناسبي از سهم را دارند . توصيه اين است بازدهي 20 تا25% را مي توان از سهم گرفت و در فروش عجله نكنيد .
خريد امروز اين سهم نيز مي تواند جالب باشد منتهي براي افراد قانع و نوسان گير .
سهم شنبه اولين موج نوسان را در پيش دارد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
27 شهريور 92


