خبر
در نماد خليج فارس …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:35 در سايت بارها در مورد خليج فارس صحبت شده بود .سهمي كه رشد قيمتي نداشته و دچار ابهامات خاصي شده است . گفته مي شود در اين سهم بحث استاندارد 16 در حال اجرايي شدن و برگشت برخي زيان ها به حساب شركت و سود انباشته است .
اين نماد هنوز ابهامات زيادي دارد اما همين قدر بدانيد كه اگر دو شركت بندرامام و پارس بتوانند با ظرفيت كامل كار كرده و صادر كننده محورباشند سود فارس رشد چشم گيري راخواهد داشت از همين رو ميان مدت ها و بلند مدت ها در خريد اين سهم نبايد ترديد به خود راه دهند . علاوه بر اين كه پيش بيني مي شود طي 4 ماه آتي بازدهي حداقل 30% را اين سهم بتواند رقم بزند .
گروه تحلیل گری بتا سهم
27 شهريور 92


