خبر
در نماد كگل امروز …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:19 ديروز كگل 24 ميليارد تومان فروش سنگ آهن صادراتي داشت . كگل مدتهاست كه تقريباً اكثر سنگ آهن توليدي خود را در طرح گندله خود به كار برده و گندله مي فروشد . يكي از منابع نزديك به شركت تائيد مي كرد كه در 3 ماهه اخير شركت گل گهر 120 ميليارد تومان درامد فروش صادراتي سنگ دانه بندي شده داشته است كه البته خبر به طور دقيق مورد تائيد نيست اما به هر حال خبري از شركت است . اين رقم در 3 ماهه اول سال 45 ميليارد تومان بوده است . برخي زمزمه ها در مجموع از احتمال اعلام سود 1450 ريالي براي كگل و پوشش 50% در گزارش 3 ماهه حكايت دارد . البته فعلاً كگل حتي با اين سود ها نيز قابليت رشد قيمت انفجاري را ندارد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
27 شهريور 92


