خبر
بازهم خبرجم و …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:38 بازهم در بازار خبرهاي مربوط به عرضه جم شنيده مي شود . برخي معتقدند كه عرضه جم به خواست صندوق در مهر ماه و پس از پايان سال مالي انجام مي شود . به نظر ميرسد در مجمع امروز تاپيكو در مورد اين سهم صحبت شود و عرضه ان مطرح خواهد شد .
اما دقت داشته باشيد هر خبري از عرضه جم بارديگر شركت هاي پترول،صندوق و تاپيكو را تحريك مي كند .
دقت داشته باشيد در حالتي كه زمان تسويه بدهي هاست عرضه اوليه كار چندان معقول و منطقي به شمار نمي رود در عين حال احتمال عرضه سهم در روزهاي پاياني هفته بعد بيشتر از اين هفته است .
با اين ديد خريد صندوق در قيمت هاي منفي امروز يكي از گزينه هاي مورد توجه و كم ريسك بازار است .
البته در گروه هلدينگ ها نيز شايعات از تعديل سود وبانك باعث توجه به اين نماد شده است . اين كه وبانك امسال 1000 ريال سود دارد مطمئن باشيد و به نظر ميرسد سهم كم كم به 5000و 5100 ريال ميرسد و متعادل مي شود .
گروه تحلیل گری بتا سهم
24 شهريور 92


