خبر
در مپنا …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:21 خبر صادرات برق به كشورهاي همسايه را ديروز داشتيم امروز گفته مي شود بحث نيروگاه ها و حضور انها در فرابورس جدي تر شده است . اما بحث جالب تر خبري بود كه رئيس جمهور داد كه مطالبه پيمانكاران تقويم مي شود و پرداخت مي شود . اين خبرخوبي براي مجموعه بازار و گروه مپناست كه شايد بيشترين مطالبه را از دولت دارد .
گفته مي شود قرار است نيروگاه مهاب قدس نيز از استان قدس بازپسگرفته شده و بابت مطالبات به مپنا واگذار شود .
به نظر ميرسد مپنا نيز شرايط خوبي را براي يك مسير صعودي نرم داشته باشد .
نكته جالب در اين سهم حضور قدرتمند غدير در جمع اوري صفوف فروش اين چند روز بوده است .
گروه تحلیل گری بتا سهم
20 شهريور 92


