خبر
تغييرات در خودرويي ها …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:35 ديروز هم عرض شد كه فعلاً مديران صنايع و وزارت صنايع به اين نتيجه رسيدند كه خبري از افزايش قيمت خودرو براي سال 92 نباشد و طي يك برنامه زماني 3 ماهه با تغييرات مديريتي كمي اصلاح ساختنار را در پيش داشته باشند . به زودي تقريباً همه ي مديران شركتهاي خودرويي تغيير كرده و از بدنه خودرو به اين سمت ها مي رسند . طبق شنيده هاي قوي گزارش هاي 6 ماهه نيز باز هم با افزايش زيان همراه شده و خبري از تغييرات بنيادي در شركت ها نيست .
با اين خبرها فعلاً نمي توان خيلي اميد داشت .
اما يك شايعغه نگران كننده ديگر نيز وجود دارد كه گفته مي شود چهار شنبه يعني فردا 3 الي 4 شركت خودرويي به گره مي روند . گفته مي شود حتي با سهامداران عمده آنها نيز در اين رابطه هماهنگي هايي صورت گرفته .
به نظر ايران خودرو و سايپا در 12% منفي كمي به سمت تعادل گام بردارند .
گروه تحلیل گری بتا سهم
19 شهريور 92


