خبر
بازهم تاپيكو …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:33 از دو هفته گذشته تقريباً هر روز مطلبي در مورد تاپيكو داشته ايم كه به نظر ميرسد سهم كم ريسك بازار باشد . به نظر ميرسد تاميني ها در نماد تاپيكو فعال شده اند و نه تنها در اين شركت در برخي زير مجموعه هاي خود در حال خريد و حمايت هستند و اين مي تواند راهبرد جديد اين مجموعه باشد .
از قول يكي از نزديكان به مجموعه تاپيكو نقل مي شد كه سهامداران عمده قصد دارند سهم را قبل از مجمع تا 4000 ريال افزايش داده و پس از مجمع نيز قيمت سهم كمتر از 3500 ريال نباشد .
حتي قيمت هاي كمتر از 3800و 3900 ريال نيز هنوز براي ميان مدت هاي صبور با ديد 3 الي 4 ماهه مناسب است اما نوسان گيران بهتر است به پس از مجمع فكر كنند .
گروه تحلیل گری بتا سهم
18 شهريور 92


