بتاسهم 8:11 گفته مي شود شپنا امروز بازمي شود
بتاسهم 8:18 گفته مي شود برخي حقوقي ها امروز براي خريد نقدينگي تجهيز كرده اند . در فروش عجله نكنيد
بتاسهم 8:32 شبندر و مپنا طبق معمول در صف فروش – شاوان صف خريد ضعيفي دارد
بتاسهم 8:33 فروشنده خاصي در منفي كامل امروز در خيلي از نمادها نيست
بتاسهم 8:36 در برخي رسانه ها مطرح شده اوباما به روحاني نامه محرمانه اي نوشته است
بتاسهم 8:45 خريدار در اكثر شركت ها در منفي انها بيش از فروشنده است
بتاسهم 8:48 به نظر ميرسد وضعيت پتروشيمي و گروه فلزات بهتر از باقي باشد
بتاسهم 9:01 تاپيكو، فارسف فاسمين،ساختماني ها و برخي پتروشيمي ها نظير زاگرس مثبت هستند
بتاسهم 9:02 ذوب در درصد كامل ، فولاد و مس به سمت مثبت شدن
بتاسهم 9:04 صف شبندر در حال جمع شدن
بتاسهم 9:05 شبندر جمع شد به زودي اكثر پالايشگاه ها احتمالاً صف مي شوند
بتاسهم 9:06 بارديگر فشار فروش روي شبندر است
بتاسهم 9:08 وسپه ،واتي و وتوسم را خوب مي خرند
بتاسهم 9:12 بازار با وضعيت نسبتاً مثبت مواجه شده
بتاسهم 9:15 شاوان و شتران بارديگر به صف خريد مي روند
بتاسهم 9:28 فشار فروش روي بازار بارديگر بيشتر شد
بتاسهم 9:40 حفاري بارديگر منفي شده است
بتاسهم 10:05 تاپيكو مي رود كه صف خريد شود . گفته مي شود قصد دارند قيمت سهم را قبل از مجمع به 3900 تا 4000 ريال ببرند
بتاسهم 10:29 صف بانك ملت جمع شده است
بتاسهم 10:39 شاخص با ريزش بيش از 310 واحدي مواجه شده است
بتاسهم 10:52 صف بترانس جمع شد
بتاسهم 11:10 تقاضاي بالا براي محصولات ذوب آهن
بتاسهم 11:30 با روند نسبي وضعيت مثبت بازار مواجه ايم
بتاسهم 11:33 گفته مي شود فاذر در بلوكش با رقابت احتمالي مواجه مي شود و خريد سنگين روي سهم در همين راستاست
بتاسهم 11:140 خبر خوب براي بازار و فولادي ها مطرح شدن بحث صادرات فولاد در 6 ماهه دوم سال 92
بتاسهم 11:54 تاپيكو صف خريد شد
بتاسهم 12:10 قاليباف شهردار ماند


