خبر
در اين دو شركت …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:53 اين روز ها دو شركت بسوئيچ و كگاز مورد توجه نوسان گيران هستند . در بسوئيچ سهم امروز براي مجمع فوق العاده متوقف مي شود و به انتخاب اعضاي هيئت مديره مي رود . دقت داشته باشيد كه سهم به مانند بترانس افزايش سرمايه دارد اما فعلاً براي ان اقدامي نشده و گفته مي شد قرار بوده در شهريور اماده شودكه نشده است .
تا وقتي گروه برق مثبت است اعضاي اين گروه نظير بسويچ،بشهاب،موتوژن و … مثبت خواهند بود .
در كنار ان كگاز را داريم كه برخي براي نوسان روي ان كار مي كنند . دقت داشته باشيد بخش مهمي از سود شركت غير عملياتي و تكرار ناپذير است اما احتمالاً با توجه به حضور نوسان گيران در اين سهم از قيمت هاي 6300 و 6400 ريال بعيد است كمتر شود اما رشد قيمت ان نيز سريع نيست.
گروه تحلیل گری بتا سهم
6 شهريور 92


