خبر
تحولات گروه قند …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:53 اين روز ها از گروه قند هر روز يك خبر ميرسد يكي از افزايش قيمت قطعي صحبت مي كند . در بورس كالا معامله روي 1950 صورت مي گيرد . از سوي ديگر وزير اعلام مي كند افزايش نرخ نداريم و از سوي ديگر شركت ها نيز وحدت رويه ندارند. قنقش اعلام كرده است با شكر 1900 توماني بودجه 1040 ريال است كه پيش ازاين نيز همين بوده . قند اصفهان هم ثبت سرمايه داشته است اما گفته فروش شكر 1400 بوده ! او تعديل سود نزده است و به همين دليل ابهامات در گروه قند و شكر كمي بالاست . شايد قند هگمتان براي ميان مدت ها و با ديد افزايش سرمايه منطقي ترين سهم گروه باشد . حركت روي اين گروه با توجه به شفاف نبودن تصميمات دولت همچنان ريسك بالايي دارد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
4 شهريور 92


