خبر
شرايط سايپاوخپارس …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:41 خپارس شفاف سازي داده كه در سود ما هيچ خبري نيستو همه چيز اروم است ! به نظر امروز بورس به دنبال رام كردن اسب سركش خودرويي ها باشدو شفاف سازي ها از راه برسد . البته در مورد ايران خودرو و سايپا فروش بخشي از سهام شركت در دستور كار قرار گرفته است .
طبق اخرين خبرها 6 شهريور يعني روز چهار شنبه 5% از سهام زامياد،5% از سهام ولساپا و 6% وساپا از سوي سايپا به فروش ميرسد . قيمت پايه زامياد 1490 ريال ، ولساپا 1870 و وساپا 1520 ريال بوده كه با تابلو اختلاف چنداني ندارد .
به نظر ميرسد اين اطلاعيه ها بيشتر ژست فروش است تا قصد فروش …
گفته مي شود بهاي تمام شده اكثر سهم ها براي سايپا 100 تومان است و فقط زامياد كمي بيش از 100 و حدود 115 است .
گفته مي شود اگر حتي به اين قيمت ها سهم فروش رود سودي نزديك به 30 ميليارد تومان نصيب سايپا خواهد شد كه به ازاي هر سهم 3 تومان است . بعيد به نظر ميرسد فروش اين سهم ها عملي شود اما ممكن است يك يا دوروز سايپا را با خود بالا بكشد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
4 شهريور 92


