خبر
در گروه خودرويي ها …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:52 برخي عزيزان در مورد احتمال افزايش قيمت خودرو پرسيده بودند كه بازهم تاكيد مي كنيم تا پايان سال خبري از افزايش نيست تنها بحث بر سر دريافت كمك 2 هزار ميليارد توماني به ايران خودرو و سايپاست . گزارش مياندوره اي خاور نشان مي دهد شرايط تغيير ي نكرده است . گفته مي شود از نظر توليد سايپا كمي بهبود را شاهد بوده اما جدي نيست .
دقت داشته باشيد در گروه خودرو شايد تحولات سال بعد اين گروه مورد توجه باشد و امسال از سود خبري نباشد اما در مجموع خگستر به دليل داشتن ايران خودرو و پارسيان، خساپا به دليل بهبود نسبي توليد و گروه بهمن به دليل شرايط بنيادي بهتر باشند هر چند بازهم خبهمن دراين گروه كم ريسك تر است .
گروه تحلیل گری بتا سهم
3 شهريور 92


