خبر
شيشه همدان و بشهاب …
تحلیل خبر
بتا سهم – 5:55 بازهم به دليل وجود حجم مطالب بالا از دو مطلب در يك نوشته استفاده مي شود . بي شك امروز بازگشايي شيشه همدان و بشهاب تحت تاثير مپنا و شبندر است .
اما هر دوي اين شركت ها با تعديل مثبت مناسبي مواجه شدند كه مي توانند رشد قيمت خوبي را داشته باشند .
شيشه همدان سود خود را كه در سال 92 مالي 876 ريال بود به 989 ريال افزايش داده و براي سال 93 نيز سود 1094 ريالي را اعلام كرده است و به نظر ميرسد همه چيز امروز براي بازگشايي به قيمت حدود 6000 ريال فراهم است . به نظر اگر سهم در قيمت هاي زير 5500 ريال باز شد مي تواند براي نوسان گيران ريسك پذير مناسب باشد .
در كنار او در يك فضاي مثبت بشهاب به بازار بازمي گردد . شركت پيش ازاين سود هر سهم خود را 1158 ريال اعلام كرده بود كه در گزارش جديد اين عدد به 1524 ريال رسيده و پوشش موفق 29% را داشته است .
سود بشهاب كمي تند اعلام شده است اما به نظر ميرسد سهم هدف گذاري رسيدن به قيمت هاي 10000 ريالي را دارد . امروز اگر سهم در قيمت هاي زير 9000 ريال بازشد براي نوسان مي تواند گزينه خوبي باشد هر چند با اين جو گروه برق حتي قيمت هاي 12000 نيز مي تواند براي بشهاب رقم بخورد .
اما نكته مهم ديگر اين كه امروز وتوشه با اين گزارش بشهاب رشد سود خواهد داشت و او نيز براي نوسان گيري مي تواند مناسب باشد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
2 شهريور 92


