بتاسهم 8:41 نماد فارس براي مجمع فوق العاده متوقف شد
بتاسهم 8:43 شستا محور اصلي بحث هاي مجلس است
بتاسهم 8:57 صف سفارس همچنان پا برجاست
بتاسهم 8:59 رمپنا اندكي منفي است اما مي تواند به سمت رشد سوق يابد
بتاسهم 9:01 پايان ماه كارگزاري ها نيز دراين روند منفي موثر بوده است
بتاسهم 9:04 گروه بانك نيز با عرضه سنگين مواجه شده
بتاسهم 9:07 پور ابراهيمي به شدت در حال مخالفت با ربيعي است كه از قضا تمام صحبت هاي ايشان هم بورسي است و شركت هاي بورسي را مطرح مي كند
بتاسهم 9:11 شاخص منفي شد
بتاسهم 9:16 گروه بهمن در بين خوردويي ها مثبت شده است
بتاسهم 9:17 مپنا هم مي تواند مثبت شود
بتاسهم 9:23 در گروه فولادي ها ذوب مثبت شده است
بتاسهم 9:30 بازار كمي بهتر شده اما هنوز فشار عرضه وجود دارد و خريد ضعيف است
بتاسهم 9:35 صحبت هاي ربيعي آغاز شد . به نظر افت بيشتري در انتظار سهم نيست و با اعلام برنامه مي تواند در تاپيكو موثر باشد
بتاسهم 9:45 ربيعي : صندوق ها تماماً ورشكسته هستند .
بتاسهم 9:46 مپنا در استانه صف خريد
بتاسهم 9:48 مپنا صف خريد شد . البته سهم بازهم عرضه مي شود
بتاسهم 9:45 بازار در حال جمع آوي است . به نظر ميرسد فاصله گرفتن مجلس از بحث فتنه و احتمال راي اوردن وزرا در اين موضوع موثر است .
بتاسهم 9:50 گروه بانك نيز در حال مثبت شدن است : تجارت ، پارسيان، انصار و برخي ديگر از بانك هامي توانند صف خريد شود
بتاسهم 9:51 واتي نيز به سمت جمع اوري مي رود
بتاسهم 9:53 ذوب در حال صف شدن اما بعيد است با اين حجم عرضه صف خريد سنگين شود
بتاسهم 9:57 در مورد بانك ملت به نظر ميرسد به سمت رشد سوق يابد
بتاسهم 10:15 شيران 4 يعني بلوك 16% شيران آغاز به كار كرد
بتاسهم 10:28 شكر 1900 توماني گويا قطعي شده است
بتاسهم 10:32 براي اولين بار خبرگزاري فارس يك نكته مثبت از زنگنه منتشر كرده كه نشان مي دهد ممكن است تغيير و چرخش مجلس را نشان دهد
بتاسهم 10:39 هنوز مشتري براي بلوك شيران نيامده است
بتاسهم 10:40 صف مپنا بازهم داده شد
بتاسهم 10:57 بلوك شيران بازهم بدون مشتري ماند . واتي صف فروش مي شود با اين روند و در صورت نبود مشتري
بتاسهم 11:01 شبريز باز مي شود
بتاسهم 11:05 در مورد شبريز ديروز گفته شد اما خلاصه
شبريزدر فضاي مثبتي باز مي شود و بسياري از سهامداران پالايشگاهي مي داننداگر او منفي باز شود كار بقيه تمام است از همين رو تمام تلاش صورت مي گيرد تا سهم مثبت باز شود . شبريز در قيمت هاي 3000 تومان پر معامله و منطقي خواهد بود . براي خريد كمي صبر كنيد تا شرايط شفاف تر شود اما شايد اگر در قيمت هاي زير 28000 ريال باز شد براي خريد جذاب باشد .
اگر سهم در فضاي هيجاني با قيمتهاي بيش از 34000 ريال باز شد براي فروش موقت منطقي تر است .
در مورد بازگشايي شبريز صحبت خواهيم كرد
بتاسهم 11:17 تجارت در آستانه صف خريد مجدد
بتاسهم 11:20 شبريز خريدار در 2700 و فروشنده در 5000 نشسته است
بتاسهم 11:22 شبريز خريدار و فروشنده به نظر در 2800و 2900 به هم نزديك مي شوند
بتاسهم 11:23 بلوك شيران همچنان بدون مشتري
بتاسهم 11:24 در فروش شبريز عجله نكنيد برخي به دنبال صف خريد كردن پس از مجاز شدن نماد هستند
بتاسهم 11:33 در 26000 ريال شبريز براي فروش منطقي نيست
بتاسهم 11:36 گفته مي شود بلوك شيران بدون مشتري خواهد بود
بتاسهم 11:37 سيمان ايلام متوقف شد براي تعديل سود
بتاسهم 11:52 شبريز در 26000 ريال باز شد. به نظر ميرسد روند رو به رشد در شبريز طي شود در فروش عجله نكنيد


