خبر
شيران و آتي …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:53 ديروز در مورد ولصنم و در روز هاي قبل خريد پلكاني واتي نوشته بوديم . گويا براي بلوك شيران كه فردا باشد مشتري امده است و اين باعث توجه به اين شركت ها شده كه حائز اهميت است . نكته بسيار مهم اين است كه اگر رقابتي در اين بلوك صورت گير وضعيت شيران و اتي تغيير خواهد كرد . شيران از نظر بنيادي مشكلي ندارد اما اسير اين بازي شده . خريد در درصد هاي مثبت چاره كار نيست و عزيزان بهتر بود در منفي تن به خريد مي دادند . با اين حال نوسان گيران ريسك پذير با درجه ريسك بالا مي توانند در وصنعت و واتي خريد كنند .
گفته مي شود اميد خريدار احتمالي بلوك خواهد بود .
گروه تحلیل گری بتا سهم
22مرداد 92


