بتاسهم 8:35 امروز اولين صبح دولت روحاني است و اميدواريم 4 سال آينده براي بازار سرمايه و سهامداران روزهاي شيريني باشد
بتاسهم 8:42 بازار با صفوف خريد ضعيف آغاز به كار كرد .
بتاسهم 8:48 فاراك،وبانك و وبيمه داراي مهم ترين و پر حجم ترين صفوف خريد هستند
بتاسهم :8:55 به نظر ميرسد اكثر صفوف خريد به غير از فاراك امروز با جو عرضه مواجه شوند
بتاسهم :8:58 شايعه شده كروي 10% مجموعه كشرق را خريداري كرده است
بتاسهم 8:59 كطبس شفاف سازي زده است و هر گونه تعديل را تكذيب كرده است .
بتاسهم 9:02 بازار با منفي اكثر شركت ها آغاز كرد
بتاسهم 9:03 مپنا هم منفي است و به نظر ميرسد در منفي روي سهم كار كنند و فردا شرايط كمي بهتر باشد
بتاسهم 9:05 در فروش سهم عجله نكنيد و اگر قصد خريد داريد در منفي ها خريد كنيد
بتاسهم 9:11 وبانك و حفاري صف خريد شدند مپنا نيز به سمت مثبت شدن پيش مي رود . در مورد هر 3 سهم امروز صحبت شد
بتاسهم 9:17 احتمال صف شدن بانك ملت و برگشت مجدد بانكي ها
بتاسهم9:18 گروه پتروشيمي منفي ترين گروه بازار
بتاسهم 9:20 فملي با وجود عرضه بازهم صف خريد است .
بتاسهم 9:21 مراقب گروه غذايي و بازي برخي سهامداران باشيد
بتاسهم 9:51 سولانا : معتقدم مي توان با روحاني به توافق رسيد
بتاسهم 10:04 گروه مخابرات و همراه اول نيز بالاخره با خبرهاي مثبت كمي مورد توجه قرار گرفتند
بتاسهم 10:58 تاپيكو به قيمت عرضه اوليه نزديك مي شود كه بي تدبيري مديران تامين اجتماعي را نشان مي دهد
بتاسهم 11:07 غبشهر سود خود را از 700 به 717 تومان افزايش داده است و 84% اين سود را پوشش داده
بتاسهم 11:08 صف وبانك هم داده شد اما احتمال صف شدن مجدد بالاس ت
بتاسهم 11:48 مخابرات هم صف خريد شد
بتاسهم 11:56 دلار 3285 تومان
بتاسهم 11:58 قيمت محصولات ذوب در بورس كالا با رشد مواجه شده است


