خبر
دو خبرمهم اما حاشيه اي …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:59 خبر اول در مورد پالايش نفت تهران است كه گفته مي شود در مجمع شركت 3000تومان تقسيم سود خواهد بود و صورت هاي مالي جديد ارائه مي شود . در مورد سود سال 92 هنوز چالش هاي زيادي وجود دارد و با اين كه شنيده بوديم هفته اخر مرداد سهم ها به بازار مي ايند. گويا هنوز خبري بابت اين موضوع نيست .
خبر دوم به نيروگاه دز باز مي گردد كه چهار شنبه هم عرض شد كه غدير و مپنا براي خريد ان رقابت مي كنند و گفته شده غدير پيشنهاد مپنا براي مشاركت را فعلاً رد كرده است . مپنا بابت خريد اين نيروگاه پولي پرداخت نمي كند اما اين نيروگاه به دليلي مطرح بودن بحث صادرات در كانون توجه خواهد بود . غدير اين نيروگاه را براي هلدينگ انرژي خود خريد ميكند .
گروه تحلیل گری بتا سهم
12 مرداد 92


