بتاسهم 8:28 نماد هاي بشهاب و بكاب متوقف شدند
بتاسهم :8:30 صفوف خريد مپنا، فولاد ،بانك ملت،ذوب،فخوز،فايرا و حفاري قابل توجه است
بتاسهم 8:31 رنا در گزارش خود نزديك به 4 ميليارد تومان سود فروش سرمايه گذاري ها شناسايي كرده است
بتاسهم 8:35 خليج فارس اطلاعيه جديد داده است كه بحث تقسيم سود در ان برجسته بوده و به نظر ميرسد خليج فارس در مجمع 700 ريال تقسيم داشته باشد
بتاسهم 8:37 شگل سود خود را به 4876 ريال رسانده و پوشش 44% داشته است. به نظر اين سهم تا 24000 ريال رشد كند
بتاسهم 8:45 شمواد بر همان سود 298 ريالي تاكيد و با اين كه فروش و توليد مناسب است پوشش قوي نداشته . نوسان گيران مراقب شپلي وشمواد باشند
بتاسهم 8:51 گروه فولاد صف قوي دارد
بتاسهم :8:53 پتروشيمي جم دو برابر سال قبل فروش و سود محقق كرده و 589 ريال بدون سود سرمايه گذاري ها سود ساخته است كه اثر مثبتي بر تاپيكو ،پترول و صندوق دارد
بتاسهم 9:02 گفته مي شود كخاك بارديگر به مسير رشد مي رسد . از آ.س.پ نيز برخي از احتمال رشد كوتاه مدت صحبت مي كنند
بتاسهم 9:06 فارس در حال رشد قيمت است اما بالاي انچناني ندارد
بتاسهم 9:07 شفن و سقائن بار ديگر باز مي شوند
بتاسهم 9:22 غگل موفق شده 3179 ريال سود اعلام كرده و پوشش مناسبي را داشته باشد
بتاسهم 9:24 گفته مي شود غدير و مپنا در خريد نيروگاه در حال رقابت هستند
بتاسهم 9:25 توجه به حفاري به دليل حضور مدير عامل بنيادي در مجموعه دولت است
بتاسهم 9:26 وتوسم نيز به صف خريد رسيده است
بتاسهم 9:33 صدرا باز مي شود
بتاسهم 9:36 خبرخوب براي بازار نعمت زاده در سمن وزير صنايع و زنگنه در سمت وزير نفت
بتاسهم 9:47 خبر رشد قيمت سنگ آهن و حضور ان در بورس كالا جدي شده است
بتاسهم 9:55 توصيه مي شود مقاله امروز خروج نقدينگي از سفته بازي در دنياي اقتصاد را بخوانيد
بتاسهم 10:01 غدير مي تواند يكي از گزينه هاي كم ريسك بازار باشد
بتاسهم 10:08 وبانك باز مي شود
بتاسهم 10:10 كنتور سازي هم بازمي شود كه در مورد هر دو سهم صحبت شد امروز
بتاسهم 10:11 دقايقي پيش شاخص 57 هزاري شد تبريك به همه ي عزيزان
بتاسهم 10:13 قند اصفهان هم باز شد
بتاسهم 10:32 وبانك در قيمتهاي 4500و 4600 براي ميان مدت ها جالب است
بتاسهم 11:18 به نظر قيمت هاي كنتور سازي كمي براي نوسان تند است . سهم زير 7000 اگر باز شود منطقي است
بتاسهم 11:24 وبانك در قيمت هاي 4500 و 4600 براي ميان مدت ها جالب است . نوسان گيران بهتر است كمي صبور باشند


