خبر
در اين 2 نماد سرمايه گذاري …
تحلیل خبر
بتا سهم – 5:55 ديروز در كدال شاهد اطلاعيه وبهمن بوديم كه سود سنگيني را از محل فروش سرمايه گذاري ها شناسايي كرده است . به نظر حقير اين اطلاعيه كه از سوي وبهمن منتشر شده داراي ايراداتي است و اين اطلاعات گمراه كننده است و بهتر است سهامداران با اتكا به عدد 62 ميليارد تومان سود امروز وبهمن نخرند . اميدواريم بورس بارديگر بحث فروش و شركت هاي واگذار شده را كنترل نمايد .
در مورد ونيرو در فروش ساختمان نياوران خود امسال موفق عمل كرده و در قيمت هاي مناسب ان را فروخته و سود شناسايي كرده است . گفته مي شود سود شركت از محل فروش اين اپارتمان ها 769 ريال به ازاي هر سهم است . شايد در هنگام بازگشايي سهم در قيمت هاي 2200 ريال باز شود . ونيرو سهم خاصي را در چنته ندارد و اخير روي خليج فارس و پارسان سهام سنگيني را خريده است كه فعلاً از بازدهي خبري نيست !
گروه تحلیل گری بتا سهم
9 مرداد 92


