بتاسهم 8:45 بازار زير فشار خبر پتروشيمي فارس كمي دو دل شده و ممكن است در پتروشيمي ها فشار عرضه را داشته باشيم
بتاسهم 8:47 دامنه نوسان زاگرس امروز هم باز است
بتاسهم 8:48 سود خليج فارس براي سال 92 مبلغ 776 و براي سال 93 با برخي مفروضات عجيب 1083 ريال پيش بيني شده است . سود اصلي سال 92 نيز 817 و سود اصلي سال 93 921 ريال پيش بيني شده است . در مورد فارس امروز بيشتر صحبت مي كنيم
بتاسهم 8:51 مخابرات اعلام كرده است كه درامد ابونمان و افزايش ان در سود سال 92 لحاظ شده است
بتاسهم 8:54 يكي از عمده دلايل تعديل منفي و كاهش سود خليج فارس اين است كه تمام هزينه هاي نرخ خوراك را با نرخ مبادله اي و افزايشي ديده است و تمام فروش و تسعير ارز را نيز با نرخ مبادله اي در نظر گرفتنه. اين موارد در كاهش سود اثر بسزايي داشته به عنوان مثال بهاي تمام شده شركت هاي زير مجموعه نزديك به 60% رشد داشته است
بتاسهم 8:59 غپينو با گره مواجه است و به نظر ميرسد در 12% منفي امروز كمي به سمت تعادل پيش رود
بتاسهم 9:02 مداران با صف خريد مواجه مي شود كه ناشي از خبر افزايش سرمايه است
بتاسهم 9:06 حتايد كه ديروز هم از ان صحبت شد صف خريد شد
بتاسهم 9:07 سايپا معامله بلوكي 3600 ريال را دارد و ممكن است با رشد مواجه شود
بتاسهم 9:14 پكوير نيز صف خريد شد
بتاسهم 9:25 گروه بانك هم مثبت شده است و امروز پيش بيني در مورد بانك ملت و ليدر شدن اين سهم صحيح بود
بتاسهم 9:28 غدير مي رود كه به سمت درصد مثبت پيش رود
بتاسهم 9:44 روند بازار به سمت مثبت شدن پيش رفته است
بتاسهم 10:02 ديروز در مورد بازگشايي صحبت كرديم كه بورس علاقه اي به هيجاني باز شدن ندارد و به شدت به دنبال رشد با صف خريد است كه نموونه ان در فخوز، فولاد و حتايد ديده شد . اگر گزارش فارس نمي امد پتروشيمي ها نيز امروز صف بودند . اين امر در ساير بازگشايي ها نيز رعايت مي شود
بتاسهم 10:13 شاراك ،كخاك،قائن و نماد هايي كه امروز در مورد آنها در ستون تحليل شايعات صحبت شد بازگشايي مي شود
بتاسهم 10:20 شفن با تعديل سود بازگشايي مي شود كه بعيد است رشد قيمت آنچناني را داشته باشد
بتاسهم 10:41 گروه سنگ آهن با زمزمه آزاد سازي صف خريد شده است
بتاسهم 11:04 خبر بسيار مهم : بازگشايي نماد فارس . به نظر بورس در پي كنترل شاخص است و با بازگشايي فارس به قيمت هاي كمتر از 9000 ريال كمي شاخص را كنترل مي كند
بتاسهم 11:06 پيش بيني اين كه فارس در چه قيمتي باز شود كار دشواري است اما به نظر ميرسد قيمت هاي 9000 ريال براي بازگشايي سهم منطقي باشد . توصيه اين است كه امروز در فروش سهم عجله نكنيد . تجربه بازگشايي ها نشان داده فروشندگان در روز بازگشايي پشيمان شده اند
بتاسهم 11:10 در فروش شازند و شفن عجله نكنيد
بتاسهم 11:20 احتمالاً بازگشايي منفي فارس 300 واحد شاخص را كاهش خواهد داد اما برايند امروز شاخص بازهم مثبت است
بتاسهم 11:23 شنيده شده فارس در قيمت هاي 9000 ريال حمايت مي شود
بتاسهم 11:42 اگر كسي قصد فروش فارس را دارد در قيمت هاي بالاي 9000 ريال منطقي است و زير اين عدد فروش منطقي ندارد
بتاسهم 11:44 فارس در 8700 باز شد اما به سرعت در سقف قيمتي و نزديك به ان معامله مي شود
بتاسهم 11:46 خريد شازند نيز گزينه كم ريسكي است
بتاسهم 11:47 منفي فارس شاخص را 223 واحد منفي كرده و گفته مي شود 721 واحد منفي بر شاخص اثر گذار بود


