خبر
بالاخره جم چه شد؟!
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:50 برخي معتقدند كه عرضه جم به تعويق افتاده و دليل هم عدم ارائه سود حسابرسي شده سال 92 است . اما طبق برخي اخبار موثق اطلاعيه هاي جم از امروز عصر روي كدال قرار گرفته و احتمالاً يا دوشنبه و يا چهار شنبه شاهد عرضه پتروشيمي جم در بازارهستيم . گفته مي شود كمتر از 400 ميليارد تومان نقدينگي براي خريد جم نياز است كه برخي نيز قيمت 16000 ريال را براي سهم منطقي مي دانند . به نظر بازار زير فشار انچناني فروش نخواهد بود اما خريد اين سهم منطقي است .
گروه تحلیل گری بتا سهم
5 مرداد 92


