خبر
جشن تكليف گروه پالايش!
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:30 ديروز در ستون اخبار تقريباً همه ي اخبار مهم مجامع پالايشگاه ها را پوشش داديم با اين حال 3 مجمع موفق ( بر خلاف شتران كه مجمع ناموفقي بود ) براي اين 3 شركت ثبت شد .
شراز با تقسيم سود 800 ريالي و پوشش احتمالي 25% سود مجمع خوبي را داشت . بحث افزايش سرمايه و افزايش ظرفيت توليد و اين كه تاكيد بر خصوصي شدن و تغييرات سود داشتند نكات مثبت مجمع بود .
سپس به شبندر رسيديم كه با تقسيم 600 ريال غوغا كرد و سود 223 توماني و پوشش مناسب نيز تائيد شد . حذف 26% نيز قطعي شده و ديگر اين موضوع بحثي در گزارش ها ندارد .
بعدي مجمع شپنا بود كه با خبر تقسيم سود 2000 ريالي او هم خوب برگزار كرد و بحث افزايش سرمايه 400% از محل اورده و انباشته نيز مطرح شد كه گويا 50% اورده و 50% انباشته است . به نظر ميرسد صندوق از اين تقسيم سود خوشحال باشد .
در مجموع حالا همه منتظر گزارش هاي 3 ماهه و بازگشايي اين شركت ها هستند كه گفته مي شود نيمه دوم مرداد رقم مي خورد اما اميدواريم اين 3 شركت به همراه شاوان هر چه سريعتر راهي بازار شوند .
گروه تحلیل گری بتا سهم
31 تير 92


