خبر
در 2 شركت ولصنم و ولساپا
تحلیل خبر
بتا سهم – 5:55 ولصنم در كدال از تعديل 10 تا15% صحبت كرده است در حالي كه بازار به دنبال سود و تعديل بيبشتري از اين سهم است و همه چيز به تحولات واتي و شيران بستگي دارد .به نظر ميرسد اين سهم كمي نيازبه استراحت دارد و بارديگر با تحولات آتي ولصنم مورد توجه خواهد بود . اما در مورد ولساپا . به نظر ميرسد كه سهم در افت قيمتي كاملي قرار گرفته بود و براي نوسان گيراني كه در بازار به دنبال سهم هستند امروز قيمت هاي منفي 4% اين سهم براي نوسان گيري گزينه بدي نيست .
شايد از نظر ريسك ،ريسك ولساپا از ولصنم كمتر است اما از نظر بنيادي چشم انداز ولصنم بهتر خواهد بود .
گروه تحلیل گری بتا سهم
26 تير 92


