جستجو در بتاسهم
نماد مورد نظرتان را وارد کنید
جستجو فقط میان:
زیر نظر مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه
جستجو فقط میان:
نگاهی به بازار فردا سه شنبه 11 تیر 92

نگاهی به بازار فردا سه شنبه 11 تیر 92

v.m
جولای 1, 2013
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

نگاهی به بازار فردا سه شنبه 11 تیر 92

در ابتدا باید عرض کنیم در ساعاتی پیش اقایان قالی باف و صالح ابادی در شبکه خبر حضور پیدا کردند و به سوالات مجری برنامه پاسخ دادند این دو مسیول با اشاره به رشد های پی در پی بازار رشد بازار را حبابی ندانسته و پی به ای منطقی بازار را نیز 6 عرض کردند بهر عنوان این مصاحبه خبری می تواند سیگنال خوبی برای بازار فردا باشد خصوصا که در این چند روزه کارشناسان زیادی اعلام می کردند بازار حبابی شده است بهر عنوان قیمت دلار حبابی نیست قیمت سکه حبابی نیست قیمت مسکن حبابی نیست تنها چیزی که در ایران حبابی است فقط بورس و سهام است باید عرض کنیم در این روزها هر فردی برای بازار سرمایه کارشناس شده است و با استفاده از تریبون خبری خود در زمینه بورس هم نظر می دهند ای کاش این کارشناسان دلسوز کمی به فکر مردم بیچاره بودند و دلار را کاهش می دادند دلار 3400 تومانی که پدر هر کارگر و کارمندی را از وسط شکونده و خانوارها را زیر هزینه های روزمره نابود کرده است  ایا نیاز به حباب ترکانی ندارد ؟؟اما باید توجه داشت همه غافل از مشکلات اصلی یعنی سکه و دلار و خانه هستند و لی در مورد بورس خوشبختانه همه در تلاش برای نجات از حبابی شدن  هستند و همه سوزن بدست دنبال ترکاندن این حباب تخیلی هستند ایا بازای که پی به ای ان حتی 6 هم نیست ترسی دارد ؟؟ بازار بورس زمانی پی به ای بالای 10 داشت بهر عنوان ما هم دنبال تایید پی به ای های بالا نیستیم ولی پی به ای 5 الی 6 برای هیچ صنعتی زیاد نیست

بازار سرمايه با رشد شتابان در حال فتح قله هاي جديد قيميت ميباشد البته بازار نياز دارد تا در پس اين رشد قيمت شتابان اصلاح كوتاهي هم تجربه نمايد بازاري كه به نظر ميرسد در صورت يك اصلاح قيمتي كوچك خود را براي استقبال از گزارشات 3 ماهه اماده سازد هر چند نمی توان زمان این استراحت را براحتی تخمین زد لذا بهتر است در اقدامات فعلی خود با چند مرحله ای کردن تصمیمات ، زودتر از موعد خود را از بازار بیرون نیاندازیم

اين روزها تخمين هاي زيادي در گروه هاي محتلف از ميزان پوشش سود 3 ماهه شركتها و تعديل مثبت عايدي انها بر سر زبانهاست به نظر ميرسد گزارشات 3 ماهه با بار تحليلي خوبي همراه باشد

اما براي فردا در نمادهاي پتروشيمي در نمادهاي اوره اي با توجه به گزارش نه چندان مناسب پتروشيمي كرمانشاه و پوشش 26 درصدي سود اين شركت در عملكرد 3 ماهه انتظار روند منفي را در نمادهاي اين گروه را داريم همانطور كه پيش از اين هم اشاره شد اوره سازها به دليل افت قيمتهاي جهاني اوره نميتوانند تعديلات مثبت قابل توجهي را اعمال نمايند به خصوص اينكه ريسك خوراك نيز همچنان با انها همراه ميباشد پردیس نیز فردا شرایط خوبی نمی تواند داشته باشد با توجه به اینکه سهم اصلی پارسان پردیس است احتمالا پارسان نیز کمی در جا بزند برای همین توصیه می کنیم فعلا منتظر گزارشات سه ماهه پردیس بمانید تا بعدا در مورد پارسیان تصمیم بهتری گرفته شود

در گروه پتروشيمي وضعيت متانوليها  یعنی خارك و فن اوران و زاگرس  مناسب ميباشد اين  سه  سهم پتانسيل تعديل مثبت عايدي بالاتري را دارند

در ساير نمادها فردا ومعادن با رشد قيمتي خوبي بازگشايي خواهد شد انتظار داريم با توجه به تعديلات احتمالي سهام سنگ اهنيها شاهد رشد قيمتي ومعادن تا سطوح 580-600 توماني باشيم امید نیز فردا روز پر حجمی را خواهد داشت سهم با عبور از 640 تومان به سمت 750 الی 800 تومان قدم خواهد نهاد امید برای افراد صبور گزینه عالی ای خواهد بود ولی باز عرض می کنیم افراد صبور …

در نماد وصندوق فعلا روند اين سهم نوساني ارزيابي ميشود مگر اينكه خبري از زمان جلسه معارفه وصندوق منتشر شود

در ساير نمادها قنديها با حذف ارز مرجع پتانسيلهاي خوبي براي رشد قيمتي پيدا كرده اند به نظر ميرسد به افزايش رسمي نرخ فروش داخلي شكر نزديك شويم اگر جه برخي از فعالان بازار با نزديك شدن به ماه ارمضان اين امر را بعيد ميدانند

 دارویی ها نیز با خبر حذف ارز مرجع بهمره سیمانی ها می توانند هنوز مورد توجه باشند

در گروه پالايشي فردا انتظار متعادل شدن شبريز را داريم اما دو نماد ديگر يعني پالايش نفت شيراز و اصفهان همچنان روند متعادلي را دنبال خواهند كرد

 در نمادهای بانکی پاسارگارد در قیمت بالایی باز نشد سهم سود سال 91 را 44 تومان اعلام کرده است که در مجمع: شرکت توان تقسیم 35 تومان را دارد هر چند هیت مدیره پیشنهاد تقسیم 23 تومانی را داشته است اما به نظر سود بالاتری تقسیم خواهد شد بانک ملت نیز امروز سود سال 91 را با 30 درصد تعدیل از 25 به 32 تومان رساند بانک ملت فردا احتمالا در قیمتهای 190 تومان بازگشایی خواهد شد

 بانک سینا و پارسیان نیز ارتباط  زیادی با مخابرات دارند هر چند تاثیر رشد مخابرات روی بانک سینا بسیار بالاتر می باشد بهر عنوان مخابرات طبق دستور العمل گره باید به گره می رفت اما ناظر محترم هنوز تصمیم خودش را اعلام نکرده است اما مخابرات به زودی به گره  می رود و سهم به راحتی می تواند 240 و سپس 280 تومان شود رشد مخابرات باعث خواهد شد بانک سینا نیز حداقل تا 200 تومان رشد داشته باشد لذا به سهامداران بانک سینا توصیه می کنیم فعلا در فروش این سهم زیاد عجله نکنند و منتظر رفتن مخابرات به گره باشند

 در دیگر نمادهای بانکی شاهد رشد بی وقفه بانک اقتصاد نوین می باشیم هر چند این رشد توسط سهامداران عمده شرکت صورت گرفته است رشد ونوین عامل حرکت 5 سهم اصلی بازار است که اگر رشد ونوین مختل شود بازار در 5 نماد وبانک وبهشهر وساخت ثنوسا وصنا دچار مشکل خواهد شد لذا بازار با کنترل ونوین 5 سهم نامبرده را براحتی کنترل می کند وصنا با عبور از 230 تومان به سمت هدف 300 تومانی قدم گذاشته است

در نماد حفاری نیز انتظار ها بر رشد بیشتر این نماد در روزهای اتی است در مقطع فعلی فاراک مپنا اذراب و صدرا همه با  صف  های زیادی روبرو هستند لذا حفاری که از هر نظری بهتر از سهم های نامبرده می باشد یقینا نباید پی به ای پایین تری داشته باشد لذا بازار در اینده نزدیکی متوجه پتانسیل های این سهم خواهد شد و شاید رشد اصلی حفاری همزمان با رشد سهم های مشابه استارت زده شود

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم