خبر
در گروه سنگ آهن …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:15 ديروز زمزمه افزايش نرخ مجددو بحث ازاد سازي نسبي قيمت سنگ اهن مطرح شده بود كه بايدديد به كجا مي رسد . اين زمزمه ها از مدت ها قبل بود اما حالا اوج بيشتري گرفته است . قبل از هر چيز بايد در مورد كگل نيز صحبت كرد كه به سهم فعلي افزايش سرمايه تعلق گرفته اما سود نقدي تعلق نمي گيرد .
به نظر ميرسد در مجمع كگل نيز شاهد تقسيم 1800 ريال سود هستيم با توجه به قيمت 10800و 10900 ريالي فعلي قيمت هاي منطقي براي سهم است . اما براي ديد ميان مدت كگل به راحتي تعديل مي دهد از همين رو شايد بهتر باشد ميان مدت ها براي حضور با كگل در مجمع در قيمت هاي نزديك به 10000 برنامه ريزي كنند .
براي نوسان گيري قيمت هاي منفي امروز فرداي ومعادن پيشنهاد مي شود .
گروه تحلیل گری بتا سهم
29 خرداد92


