خبر
گروه پتروشيمي …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:10 هر چند هنوز شركت ملي پتروشيمي و وزارت نفت روي افزايش نرخ گاز به 10 سنت و پرداخت ان به دلار و ارز مبادله اي و در مجمع نرخ گاز 2500 ريالي تاكيد دارد اما از ان سو كاهش نرخ خوراك مايع را نيز خواستار است . خبرخوبي براي پتروشيمي هاي مايع بازار است نظير شازند، شيران، خليج فارس كه امروز واكنش آنها را مي توانيم لمس كنيم .
در كنار اين خبرها شنيده مي شود حتي در نرخ خوراك گاز نيز بايد لايحه به مجلس برود و براي يك دوره معين نرخ گذاري صورت گيرد . بايد منتظر دولت جديد بود و بعيد است تا ان مقطع اقدامي عملي صورت گيرد .
اما زمزمه هاي جدي در اين موضوع حاكي از ان است كه بر سر نرخ 1800و 1900 ريال براي نرخ گاز توافق نسبي شكل مي گيرد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
29 خرداد92


